Dlouhotrvající barva na obočí a řasy Comair Refectocil s výdrží 6 týdnů. Krásné odstíny pro všechny typy vlasů a pokožky. 15ml vydrží až na 30 aplikací.
Při objednávce od 150 € získáte si můžete vybrat jako dárek kosmetickou taštičku nebo vánoční hrníček
Při objednávce nad 5000 Kč získáte jako dárek plážovou tašku Biutli
Při objednávce nad 7500 Kč získáte jako dárek stylový termo hrnek
Pri objednávke nad 300€ si môžete vybrať ako darček dáždnik Biutli
Při objednávce nad 15.000 Kč získáte jako dárek virální cestovní batoh Biutli
Při objednávce od 30 000kč získáte jako dárek profesionální fén zn. Wahl
Při objednávce od 1250 Kč získáte set vánočních ozdob zdarma.
Comair ReflectoCil je přípravek pro barvení obočí a řas. Jednotlivé odstíny lze míchat. Vydrží až 6 týdnů. Odolný vůči rozmazání a vodě.
Očistěte oční okolí bezolejovým odličovačem. Pro dosažení nejlepších výsledků odstraňte zbytky z oblasti očí pomocí fyziologického roztoku Refectocil. Použijte krém na ochranu pokožky Refectocil s papírkem na řasy nebo silikonovými tampony. Smíchejte 2 cm barvy s 10 kapkami Refectocil Oxidant nebo 15-20 kapkami Refectocil Oxidant Cream, abyste vytvořili krémovou pastu. Potom aplikujte na obočí a řasy. Nechte působit 10 minut. Důkladně omyjte.
- K barvení obočí a řas
- Vydrží až 6 týdnů
- Odolný vůči rozmazání a vodě
Aqua, Cetearyl Alcohol, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Toluene-2,5-Diamine, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, m-Aminophenol, 2,6-Diaminopyridine, 9

Comair a základy
Značka Comair pochází z Německa, odkud si nese svou léty ověřenou kvalitu. Jejich historie se začala psát vynalezením světově známého hřebene z materiálu Celcon, který dostal přezdívku „Modrý zázrak“. Od té doby Comair rozšířilo své portfolio o tisíce vysoce kvalitních produktů, které jsou určeny pro profesionální kadeřníky po celém světě.
Sila značky
Comair má bezpodmínečnou ambici dodávat svým zákazníkům a partnerům vysoce kvalitní produkty, které jsou inovativní a trendy. Svými produkty chtějí jednoduše u uživatelů vzbudit emoce a dodat požitek z jejich používání.
Hlavní pilíře:
- vysoká kvalita
- trendy/inovativní produkty
- nejlepší ceny








